måndag 18 juli 2016

Första semesterdagen!

Möttes av sol imorse, skickade iväg Nils och Rickard till MHI ( Modos hockeyskola). Axel fick sovmorgon för att ansluta senare...
Jag hoppade i springskorna och drog iväg 5 km...
Perfekt springväder och en fin runda via tjusarstigen! Springa i skogen är rakt det bästa ❤️
---
Solen och molnen har brottats med varandra men på det hela så vann solen även om luften är sval.
Vid lunch fick jag ett oväntat samtal och oväntat besök. Min kusin Benny va ute på motorcykeln och kom på en kopp kaffe. Det va verkligen jättekul - så glad jag blev av detta spontana besök.
---
For till stan med Axel och i samma svep så kollade jag posten på jobbet.
---
Ikväll har jag plockat med lite tvätt... Klippt gräs och lyssnat på min bok... Ett trevligt nöje att plöja talbok så här i sommartider. Jag har Storytel, otroligt bra även om det kostar en slant!
Nu utlovas varmare väder och TACK! Gärna för mig,
Snart kommer mina tre grabbar en, två små och en stor 💕❤️
Tomt och tyst utan Er... Law Law!!

Inga kommentarer: