torsdag 8 februari 2024

Tonfiskröra!

Hittade ett recept på Instagram som jag ville testa… otroligt enkelt!
Kan va gott att finna till helgen… den blir säkert godare när den får stå ihop sig lite. Receptet har ni här!
Å så är det snart helg igen! Nils kommer hem imorgon! Så mysigt!
Ikväll blev det inte en promenad ute som jag hade tänkt… det är ju svinkallt! -25 är PYTON! Tur man kan vara inne! En halvtimme på löpbandet fick räcka. Då känner man sig nöjd och inte så stel efter en dag vid skrivbordet!
Imorse va det nåt strul med nån buss i Gerdal, den stod på tvären, vad som hänt vet jag inte men snabbt å beslutsamt vände jag BMW:n å körde en annan väg… vilket gjorde att jag faktiskt kom i tid på jobbet! Man vet ju aldrig hur länge man fått stå där och vänta. Konstigt att det inte stod på allehanda eller sr Västernorrland. Nåja… då kan det ju inte ha varit nåt allvarligt!
Full fart mot helgen! Testa min nyttiga tonfiskröra vet ja!

Inga kommentarer: