torsdag 1 februari 2024

#TBT

Nog kan man väl få drömma sig tillbaka lite i denna vintervärld. Idag har det varit en riktigt blåsig dag. Höll nästan på att blåsa omkull när jag va ut på lunchen.
Igår va jag på match på Hägglunds arena. Timrå J20 på besök! En stökig och strulig match… men bäst av allt va att få krama om Nils!
Mina fina killar… så stora och vuxna. Nils va tre år när jag började skriva på min blogg. Snart tar han studenten.
Axel har just bytt hockeylag i Norge, från Ski till Gruner. Det blir spännande.
-
Jag känner mig så nöjd å stolt, stark å trygg just nu. Men idag kom ett tråkigt besked men ur detta har jag dock fått en ny fin vän. Ibland blir det inte alltid som det är tänkt men å andra sidan så kommer det oftast nåt bra ur allt.
Snart helg igen… veckorna går fort och redan februari. Vi är i utförsbacke mot vår och sommar… icke att förglömma den underbara 😂 vårvintern som alla som egentligen hatar vintern räddar sin åsikt med när man står i meterhöga snödrivor… För mig får det gärna bli vår å VÄRME fort… för vad är härligare än en varm å solig dag? Mer sol åt folket å mer bubbel i glaset! ( säger hon som försöker leva nyttigt i två månader) ha haa… vad passar bättre årets två första månader?! Vitkål å bubbelvatten blandat med lite motion varje dag! Det låter väl skoj! Så varför sitter jag här och latar mig? Nä bäst att byta om å ta en stund på löpbandet… taggad?? Nix! Men jag gör det ändå!
På återhörande!

Inga kommentarer: