tisdag 8 mars 2022

Vad är det som händer?

Nya fenomen på himlen varje dag!
Å vad händer med mina uppdateringar på bloggen?
Kanske har jag så ointressanta dagar att det inte är värt att uppdatera? Eller så är jag så seg att jag rakt inte orkar… är inte helt kry… känner mig halvfebrig, huvudvärk å allmänt skit-trött.
Idag känns det dock lite bättre.
Å vad händer annars då?
Konstateras kan att det finns oupptäckta idioter… numera upptäckta! å då syftar jag inte på en viss president… det finns fler rikspuckon! Man förvånas hur människor är funtade. Stackars jävlar som måste leva med sig själv.
Nåja…
I helgen va det kalas hos Robert som fyllde år! Det va trevligt!
Å nu rullar en ny vecka… lite omstrukturering i schemat men det går ju bra när man bara har sig att bry sig om!

Inga kommentarer: