onsdag 30 september 2020

Som en bro...

... över mörka vatten!
Det blev en bra dag idag... än fast dimman låg tjock över oss hela dagen.
Varmt i luften och jag startade med en promenad imorse... blev kortare än tänkt men klart man viker av när man blir bjuden på fika hos svärmor. Goda scones med smör, ost och marmelad... det gav energi att fortsätta dagen.
Plockat bort lite blommor ute... ställt undan solstolarna... saknar dem redan och längtar tills de ska fram igen... Jag älskar att sola! Men nu är det höst...
Kom på att jag slarvat med motionen den här veckan... massor av för lite steg så jag sprang på löpbandet , 5 km när det började regna... å träningskläderna va ju ändå på...
Fixade käk och så drog vi på träning när Nisse kom hem.
Det blev en sväng på Jula, ägginköp på Willys och så Lax på Kvantum... tråkig kund som bara "knycker"lockvarorna... men men... det är väl så man gör fina affärer!
Tillbaka på Modohallen hann jag gå 4 km innan vi åkte hem. Jag blev tvungen att knäppa en bild på tågbron igen... tog en likande bild för några veckor sedan... mörkret kommer tidigare och snart ser man nog i hem bro den här tiden på kvällen...
Båda bilderna ligger på @katrinskorped på Instagram Jag tycker att de är fina... båda två.
Imorgon är det 1 oktober - det är bra med ny månad... vi har nämligen lyckats surfa upp all surf ( läs 2 av 3 som delar på abonnemanget och det är inte jag ) sååå, imorgon är vi fulltankade med surf!

Inga kommentarer: