fredag 11 september 2020

Gräsänka!

Tur man har en arbetskamrat som har en massa schyssta grejer... jag fick låna hennes textiltvätt... så nu har jag roat mig med att tvätta soffan när ingen är hemma.
-
Kom hem från jobbet och turligt nog hittade jag några rester i kylen... på med träningskläderna, sprang i 20 minuter... hade inte tid med mera eftersom Nils hade match som jag skulle se. Tyvärr förlust men nya tag imorgon 💪.
En snabb promenad runt byn för att få ihop snittet på steg...
Plockar å städar lite... tar en paus mellan varven - dricker lite bubbelvatten å vräker i mig Kinapuffar...
Nu ska jag renbädda och kanske börja stryka lite gardiner. Måste putsa köksfönstren imorgon... men det är mycke hockey att titta på så det gäller att planera dagen på rätt sätt.
Kaffebryggaren är laddad - gillar att bara behöva trycka på On när man stiger upp...
Bästa att sätta fart om jag ska vara klar före midnatt ❤️

Inga kommentarer: