måndag 18 mars 2019

Skäringer & Mannheimer


Snart hoppar jag i säng... hoppas innerligt att jag får sova hela natten... gick lite si så där igår... vaken till å ifrån...
Nytt avsnitt av min favoritpod... så bra å rolig - älskar de här två brudarna!
Den här snön och slasket kan ju höra en tokig! På riktigt... jag står snart inte ut!
-
Annars då? Jo, man jobbar och kör bil... å vips är det kväll. Livet går på...
Behöver nåt skoj snart... komma ut ur vinterbubblan och den ljusblå färg hela jag är... BLEKFIS är bara förnamnet. Snart kommer väl vårsolen och ger kraft å energi!
Energi kan man också få av ett roligt och oväntat mail. Ett sånt fick jag idag... tack för det... jag blev jätteglad... 💕
Det finns många ledsamma saker så nåt uppiggande är toppen!
-
Imorgon vaknar jag PIGG å utsövd... förmodligen med strålande sol, fågelkvitter och solbrillorna på... har massor att göra på jobbet och det känns så bra!
Tisdag - jag längtar...

Inga kommentarer: