onsdag 20 mars 2019

IS i Bjästa 😱











Efter en fruktansvärd skitdag är jag på Nils träning... Bestämde mig tidigt idag att springa medan han tränade. Sagt å gjort! Jag har på en urusel tid sprungit 8 km på is, knölig snö, blåst åt alla håll... vaktat varenda steg så man inte skulle halka omkull... å vips va det bar asfalt å helt perfekt för att två sekunder eller minuter senare vara samma sörja av is å slask... Springa ute är kul men då ska det vara torrt! Jag hade iaf fullmånen med mig så även där det inte va gatlyse va det rätt ljust å fint.
Snygga bilder va... snap har roliga filter...
Jag vet faktiskt inte om jag är lik min mamma eller moster på sista bilden.. eller så är jag bara lik mig själv.
Tack å lov är den här dagen snart över. Kakan inför lördag är bakad och imorgon är det jobb, mammografi, middagsfix åt tre grabbar, skjutsning på träning å match - å sen ska alla fraktas hem... då är det kväll igen...
tack å adjö - jävla skitdag som ändå känns som den slutat okej.

Inga kommentarer: