tisdag 11 juli 2017

Skickat pojken...











Uppe med tuppen! 6:34 å just drog Axels buss till hallen. Sitter i lobbyn å bloggar, där bjuds det nämligen på kaffe...
Nils stannar på hotellet, blir ju inte riktigt som planerat nu när han har sitt gips, men han är tålmodig och klagar inte...
Igår hände vi i hallen mest hela dagen, kul att se när de tränar fast match är ju roligare.
---
När vi l hem tog jag mig en springtur... den som ser mig tror väl att jag är knäpp... springer samma långa raka fram och tillbaka flera gånger och så kringelikrokar jag på parkeringarna för att få till mima km, men det går rätt bra fast betong är hårt att springa på.
Vad som händer idag vet jag inte... vädret bjuder på varm luft och lite sol men det är ju så tidigt än så man vet inte om det spricker upp till en klarblå himmel eller något annat...

Inga kommentarer: