fredag 28 juli 2017

En gammal trotjänare...





För några dagar sedan tog jag fram symaskinen för att sy om ett par byxor till en kjol... gick alldeles utmärkt. Symaskins kunskaperna sitter i sen länge...
Igår va det dags igen... ett par byxor omför bröllopet som skulle ändras lite - gick utmärkt! Så nu ska jag bara pressa till dem med min schyssta strykstation som jag fått från #buzzador.
Annars då? Jo, tog mig i kragen och skördade lite rabarber så nu ska det bli saft som är så användbart även i en god drink...
---
Nu laddar vi för bröllop imorgon... wow vilken dag för brudparet... antar att det fladdrar ett antal fjärilar i magen på båda två... det är inte utan att man är lite avis... alla flickors dröm att få stå som brud med sin älskade! Vacker klänning och prinsessa för en dag... ❤️❤️❤️
Önskar Er all lycka 💕
Nåja, vad är väl en bal på slottet -jag forsätter som fröken K - saftar, städar, tvättar och stryker... det är nog ingen skillnad på dessa sysslor vare sig man är fröken eller fru.
Jag älskar iaf min familj till 100%! ❤️

Inga kommentarer: