torsdag 9 mars 2017

Sportlov





Snart är sportlovet över... Nils åker till Skellefteå imorgon... Axel är kvar i Sollefteå... verkar som att det bara är jag å katten snart...
Farmor kom med tulpaner till mig ikväll... så snällt... kul att ge och att få...
Hon har haft några hektiska dagar med huset fullt av barnbarn. Igår fick jag vara med en stund när det va grillning i gropa. Inte det bästa vädret men trevligt ändå!
Imorgon är det fredag igen - en hel vecka sen vi va i Gävle, vart tar alla dagar vägen? Man hinner ju inte med, å just när man trodde att det va vår - så blev det vinter... å tänk om två månader är det knoppar på träden och det är dags att reva igång gräsklipparen... man har överlevt en mörk vinter igen.
Gla fredag på Er.... snart är det fredagsmys... förhoppningsvis har jag en pojke hemma imorgon när jag kommer hem från jobbet! Vi går numera över taggen #utspriddfamilj och #ingenärdärdeandraär

Inga kommentarer: