onsdag 15 mars 2017

Full rulle...





Vilken underbar dag jag haft idag! Ledig och pysslat med lite av varje här hemma.
Bakat både till frysen och till vaktmästarna i Bjästahallen... tänkte att de behövde lite fika mellan spolningarna i hallen!
---
Men efter ett allt för rörigt liv så skriker min mage efter nåt snällt, köpte några Actimel som kanske smörjer magen fint!
Grabbarna är skjutsade till Bjästa - kakan är levererad och jag är hemma igen 💕 Resten av kvällen blir chill! Lyssnar på en bra bok - "Prästens lilla flicka" en deckare med Öviks anknytning-läs eller lyssna på den - jag tycker den är bra, synd bara att den är slut snart... alltid samma känsla när man gillar en bok, vill veta upplösningen men ändå ha den kvar.
---
Åh vad jag längtar tills grabbarna kommer hem, då ska vi mysfika - igårkväll va det så himla härligt att få sitta å prata om ditt å datt med rostade mackor och Oboy ❣️"Kärlek blommar i en mammas hjärta" ❤

Inga kommentarer: