fredag 8 april 2016

En del av årets priser...

Helg igen! Har inte hunnit skriva något sedan förra helgen.
Full huggning med allt möjligt!
Igår var det den årliga Hockeyavslutningen. Priser i vanlig ordning. Axel fick priset "Årets slitvarg" kul!!
Om man nu tror att hockeyn slutar efter avslutningen så är det inte riktigt så, Axel åkte till Furudal idag ( tack snälla Ulric Östman för hämtning och vidare transport)
Jag hann bara hem, tankade och så vände min svarta bil mot stan och vidare mot Luleå där Nils och Rickard ska härja med NSHA hela helgen! Å kvar blev jag med ett fortfarande oklart kök... Men jag har högt flygande planer... Rensa å röj... Tar väl hela helgen att köra sopsortering. Måste nog kärra in lite ved också så det går att myselda!
Tomt å tyst... Jag gillar när alla är hemma men när får man som man vill ?? Hoppas bara att alla mina tre killar får en underbar helg! Älskar Er!

Inga kommentarer: