onsdag 25 november 2015

Smygstart!

Jag har minst sagt en fullspäckad helg framför mig... Det ska säljas fika på fler än ett ställe samtidigt och om jag nu inte kan dela på mig måste jag iaf se till att mina bakverk är på alla ställen.
Ikväll efter jobb å hämtning i Bjästa drog jag igång med adventsstäd, färdigstrukna gardiner å en sju-jäkla-fart... Då hinner man massor. Klockan är över midnatt, det värker i benen så nu ska jag sova några timmar tills det är dags igen... Men då är det mer bakning på schemat än städning. Ha inte ställt fram adventsljusstakarna i köket än... Det bär liksom lite emot eftersom det känns som man ska göra det på fredag... Men jag tror jag ställer fram dem imorgon eller på torsdag... Är man i tidsnöd så är det lagligt.
Jag tror jag har läget under kontroll inför kommande dagar. Fast nog lär jag vara ganska så trött på söndagkväll!

God natt!! Å glöm inte att blåsa ut ljusen!

Inga kommentarer: