lördag 28 november 2015

Det är mycke nu...

Som vanlig är det fullt upp. Jobb, träningar och en massa förberedelser...
Adventsstäd, bakning till diverse evenemang, cafeteriapass och kakleveranser... Men jag tror att läget är under kontroll.
Axel drar till Sundsvall i två dagar, chaufför å sällskap är Rickard...
Jag å Nils har cup i Bjästa. Igår va jag bjuden på champagne provning men "va är väl en bal på slottet"? Jag hade cafeteriapass i Bjästa så skumpan får vi dricka en annan gång!
Skorped Lyser... 4-5an har marknadsförsäljning idag så dit har jag bakat men kan inte vara med å sälja tyvärr. Linda har gjort ett superjobb med detta! All heder till henne!! Jag ska snärta över med mina kakor m m som ska säljas... Sen vidare till Bjästa för ännu ett korv-kränger-pass.
Ja, så har vi det! Fullt ös -medvetslös...
Köp nu massor idag och ha en riktigt trevlig dag i Skorped. Hoppas att regnet ger sig!!

Inga kommentarer: