måndag 13 juli 2015

Hockeyskola!

Ja, nu är grabbarna på Modo hockeyskola. Startade igår... Jag gick och åt lunch på arenan och fick samtidigt se när Nils hade is pass, träffade även Axel...
Imorgon jobbar jag min sista dag innan semestern. Stannar kvar i stan och kollar in grabbarnas matcher så då hinns det kanske med nå ärenden också.
Bara den här febern ger sig nån gång... Har haft feber sen i lördags. Kände mig inte helt kry på Fäbolunken men tänkte att de ger sig väl... Men febern är fortfarande kvar, men imorgon är det nog bra!
Ikväll sover övriga familjen i stan och jag tar det lugnt med Lotta på Liseberg.

Nån som hörde att jag va på radion i fredags? Va en tävling på P4 och jag vann. Rätt svar va "mygg". Enda gång man hade nån nytta av de djuret. Så nu går jag bara och väntar på vilket fint pris de ska skicka...

Ha re bäst!!

Inga kommentarer: