onsdag 6 augusti 2014

Kaotisk tillvaro!

Just nu är det rätt kaotiskt i mitt liv...
Allt började i söndags, husvagnen drog iväg till Kramfors - Flogsta camping.
Vi installerade oss... Men jag tog bilen och åkte hem eftersom jag skulle jobba på måndag.
Men längtan efter familjen var stor så jag åkte ner efter jobbet och hälsade på... Sen hem igen på kvällen. Skulle ha grattat Linda men kom hem på tok för sent.
Jobb tisdag och sen till Kramfors för övernattning där...
Vi hade en trevlig kväll med traditionell grillning och surr utanför vagnarna.
Idag har vi kollat på hockey... Och varit på grillkväll på badet.
Sen for jag hem... Haft lite fix inför morgondagen... Jobb igen och har inte bestämt mig hur jag gör imorgon eftermiddag... Ska jag åka ner och sova eller åka hem... Vi får se... Jobb på fredag och sen match på arenan... Sen Kramfors och vara med på det sista där innan vagnen rullar hemöver.
Kaotiskt.nu men sånt är livet... Lite sömn på detta så går nog allt lite bättre...

God natt från mig - det är tomt utan familj...

Inga kommentarer: