tisdag 23 april 2024

Full pott på verkstan!

Att anlita Juni som mekaniker är ingen idé… hon är mest bara nyfiken… å nu är det ju inte motorn det är fel på! Min bil har liksom säckat ihop på höger sida bak… men går utmärkt att köra. Skulle ju enligt min googling kunna va nån dämpare… med tanke på våra underbara vägar så är det nog att inte allt är löst på bilen… vårvägarna är verkligen helt galet dåliga. Tur vi har en prima verkstad i Skorped! I söndags parkerade jag bilen där i väntan på tillfrisknande 🤩
Å så idag körde jag dit nästa bil, Axels Volvo måste få lite kärlek i för besiktningen. Nu har jag alltså två bilar på verkstan. Blir great när de är klara… man får iaf en massa motion med att lämna å gå hem…
Å så måste jag ju få på nå sommardäck… fast ikväll snöade det så varför ha bråttom med det? Ingen vår i sikte!

Inga kommentarer: