onsdag 6 september 2023

Sensommar!

I helgen fick jag hem Nils! Två dagar med honom… men nu sätter serien igång så då blir det fullt upp med hockey!
Axel va också i Övik förra veckan så då fick vi träffas och kramas!
Han är tillbaka i Norge… så nu får vi nöja oss med att höra hans röst på telefon.
I söndags va vi ner till stugan en sväng, underbart väder!
-
Dagarna rullar på och vi har hunnit göra vinter… det låter hemskt men saker ska under tak så här års.
Igår klippte jag lite gräs och styrde in all ved… tänkte köra 10 kärror men sen förhandlade jag med mig själv… å vips så hade jag kört in all ved. Jobbigt som tusan men fick bli gårdagens motion.
Idag - städning och tvättning… å så ännu mera gräsklippning. Här blir man inte sysslolös. Tur man har bra böcker att lyssna på!
Fantastiskt väder idag. Riktigt varmt och skönt!

Inga kommentarer: