måndag 23 maj 2022

En solig helg…

Så här mysigt hade vi det i fredags…
En nöjd katt å nöjd matte!
Vädret blev så bra det kunde bli - prognosen visade sämre väder!
Så blev det vecka igen…
En full-fart dag på jobbet och jag tror att jag är på banan… det är ju för tusan kortvecka… så imorgon blir det fullt ös sedan lite ledigt. Man får väl hoppas att väderprognosen blir bättre än vad det visar. Moln, regn och kyligare väder… inte alls min melodi!
Efter jobbet idag tittade jag in till mamma med en morsdagspresent… lite tidigt men på söndag är det ju Elitloppet… då firas inga mammor… det är sen gammalt! Presenten passade morsan så det va ju lyckat!
Ikväll tog jag en lång promenad, en ljuvlig kväll. Behövde den där promenaden - rensa huvudet… få lite energi… rensa ut å andas in.
Ctrl+Alt+delete !!

Inga kommentarer: