onsdag 19 maj 2021

Det frodas!

Åh vilken fin dag det blev idag. Trots lite tung i sinnet så har jag njutit i fulla drag. Sol, promenad och påtande i jordgubbs planteringen. Man vill aldrig gå in…
Rabarberns växer så det knakar - allt spirar och grönskar. Det är så fint när björkarna börjar slå ut.
Känner mig rätt trött efter en hel dags tjabbande in å ut… 16 000 steg har jag lyckats få ihop.
Imorgon är det jobb… å snart är arbetsveckan slut igen. Det går så galet fort - tänk, snart är det sommarlov för barnen å för en själv semester… fast det är länge till dess för min egen del, brukar ha ganska så sen semester - "den som spar den har" brukar jag tänka…
Nu blir det en kaffekopp på altanen - fortsätter att njuta av dagens sista solstrålar och det skira gröna… Underbart!

Inga kommentarer: