söndag 6 december 2020

Nya stolar!

Förra fredagen va jag å hämtade fyra stolar från en blocket annons... i fredags hämtade jag två till som jag köpte på Mio.
Så nu är jag ägare till 6 stolar "Alice".
I dessa tider undviker man ju stora varuhus så det blev en beställning på Ikea på stolsdynor... å så lite annat när jag ändå beställde... frakt 39 kr... det är ju vad det kostar att backa ut från gården!
Idag har det inte hänt mycket här hemma... skidskytte på tv å så en redig middag, potatismos, biffar och brunsås... egengjord lingonsylt.
Skickade en matlåda till med den delikata middagen till Axel... å när det ändå skulle en leverans passade jag på att skicka havrekex, saffransbröd å lite annat... Bor man i stan kan man också behöva lite adventsfika.
-
Jaha, nu måste sista rycket med julklapparna göras... har en lista som jag kan pricka av... så det ska nog gå bra.

Inga kommentarer: