måndag 10 februari 2020

Träningsvärk!

Löpningen i lördags gav rejäl träningsvärk... men det är ju bara ett tecken på lathet!
Skulle ha sprungit ikväll också om jag inte blev så sen hem och just känner mig lat... trött efter en dag på jobbet.
Det va rejält halkigt imorse... isgata hela vägen ned till Sidensjö... tog det lugnt- mötte flera bilar som kom si så där på sniskan... ingen man vill krocka med... särskilt inte en stor lastbil.
-
En sväng till mamma efter jobbet! Axel och jag va dit en sväng igår också efter Nisses match... blev riktigt förvånad när mamma satt på läktaren, trodde inte hon skulle komma. Så roligt när hon vill komma å se killarna spela. Matchen mot Ånge va spännande, blev vinst tillslut.
Ingen hockey ikväll... Nisse å jag har chillkväll! Måndagar brukar vara min chill-i-kubik-kväll... bara för att jag alltid är så trött på måndagar!
Hur som helst, ljuset är på väg tillbaka - man blir förvånad varje dag!

Inga kommentarer: