torsdag 4 juli 2019

Men alltså...


... vad är det för fel?
Iskallt väder... Ska det här vara sommar? Det här måste va klart sämsta sommaren på många år. Att det va kanon förra året får man se som en bonus men nästan minusgrader på nätterna... så sugit!
På morgonen när jag åker till jobbet startar både sätesvärme och rattvärme - å det behövs kan jag säga!
Jag envisas med klänning och bara ben...
Tur man har sen semester, jobbar drygt en vecka till...
Det finns verkligen inget som kan få mig på mer dåligt humör än kalla somrar... strunt samma om man jobbar, det är ju mycket roligare att åka på jobbet om det är fint väder!
Nåja, ingen rår varken för eller kan göra nåt åt vädret...
Tro vad man ska hitta på när man blir ledig då? Har några "ha lust att göra", några "måste göra" och "borde göra" Men förmodligen blir det som vanligt "den här semestern gick fort - det blev ingenting".
Hur det än blir så är det bara så gött å vara ledig och skrota omkring lite hur som helst.
-

1 kommentar:

Anonym sa...

KANSKE EN LITEN UTLANDSRESA???? Jag har ju nytt pass å allt...