lördag 6 april 2019

Fredag...





Fredagkväll... så härligt! Kom hem från jobbet och det är ljust å trevligt! Fixade med lite av varje... tittade på Nisses första match i Norge... Tur att man kan köpa in sig på live arena även i grannlandet! Torsk i första matchen men vinst i andra... å Nisse drog till med ett mål också! Imorgon är det nya tag! Ungdomarna i huset va sugen på hamburgare kl 22... ja, då steker man burgare så klart!
Upptäckte att det va läskigt blött på golvet i tvättstugan... ja men då tar man å rensar avlopp lagom innan midnatt... schysst - då va det gjort... Imorgon ska nästa hockeytrunk saneras... hemska tider va denna utrustning är äcklig...
Jag hade hoppats på strålande sol imorgon men det verkar som vädret tänker leka april med oss... nåja, det ska nog gå bra det också.
Kollade in Cypern-temperaturen och det ser ut att bli hyggligt varmt - kanske inte stekhett men jag säger som Axel... semester är ju ändå rätt Nice!
Nu ska jag sova - utan sjuksockar... kände mig inte alls kry igår så då sov jag med tjocksockar... tadaaa... piggare idag! "Huvudsaken en håller sig varm om fötterna" Det är då sant!
Å katten då... ja, hon springer in men mest ut, gillar nog också våren. Men under Nisses match sov hon i soffan... verkar inte vara det minsta intresserad av hockey.

Inga kommentarer: