lördag 17 juni 2017

Prag




















Första dagen är avklarad! Gick fort att resa hit, Skorped 04:00 - Prag 11:00
Hotellet är toppenfint... Prag är jättefint! Vackra byggnader överallt.
Va på ölprovning igår, källaren va 800 hundra år gammal tror jag, häftigt!
--
Efter lunchen igår lyckades jag glömma telefonen på toan... efter nån timme kom vi på hotellet och DÅ, insåg jag att min telefon va borta...
Sprang i klackeskor över stengatorna, rusade in på restaurangen och in på toan... INGEN TELEFON... men en ur personalen såg mig -telephone? Jaaa, sa jag... å så hämtade han den ur köket... Vilken tur jag hade... Jag fick en blåsa på lilltån också efter min språngmarsch
Ny dag nya möjligheter...
---
Hemma rullar livet på... Idag springer Axel Indalsledenloppet med en massa andra - Lycka till Skorped!! Nils får hänga med farmor...
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: