måndag 17 november 2014

Bra början - dåligt slut!

Ny vecka och en bra start på den!! jobb, möte, ett roligt telefonsamtal. En himla bra dag helt enkelt.

Men just nu så inser jag hur ofta det blir skit av det som verkade så bra till en början. De blir alldeles för ofta något helt annat än man har tänkt sig.
Jag gillar inte att skriva bittra inlägg men ibland går det liksom inte att låta bli.
????????????
Jag har just skrivit ett av mina längsta inlägg... Men också raderat alltihop just för att det inte blir nå bättre.
Inget har någon betydelse, jag kan skriva miljoners ord, allt bara fortsätter och vad jag än tycker, tänker, vill och kan... Förändras ingenting.

Jag säger som Sickan i Jönssonligan , jag har en plan...  En plan som förr eller senare ska genomföras... Kommer att bli tufft... Men vill man så kan man.

Inga kommentarer: