måndag 29 november 2010

Tankar och återblickar!

Nu sitter jag i soffan och har just talat med Rickard... han ligger i en säng i på Arlanda - på just ett sånt rum tog vi in när vi kom från Korfu. Jag minns att jag tyckte att sängen kändes som gjord för en prinsessa. Mjuk, varm, skön med ett extremt fluffigt täcke... Å det va jag som var PRINSESSAN!!

Idag känner jag mig allt annat än som en prinsessa. Trött, deppig och ensam... fast ensam är jag ju inte, jag har ju mina små underbara änglar. Världens bästa ungar som man kan fundera och ha rätt så kul med. Det senaste är att spela kort... det är kul, att göra saker tillsammans, hemma! Det lär bli en massa kortspel framöver.
Robert spelar bowling i kusin-kampen... En sån stil...


Jag har ju utlovat bilder från den senaste tiden och här kommer det!!
Man knäpper ju allt möjligt varenda dag så då måste man ju dela med sig av sitt roliga liv!!
Anna gör en å annan strike...

Dags för paketlek... å det gick hett till!!

Tärningslek mellan kvällens hetaste och coolaste tävlingsdeltagare!

Super-snygga Systrarna Näsström! Axel ville också vara med,
visar stolt upp löständerna jag vann i paketleken!

Gammeldags jul i Lännäs gamm-skola
Dagmar och Rune tar en kopp kaffe
efter den goda maten, "Blöte" och skinkmacka!



Ju fler kockar desto bättre soppa tror jag det va.

Stora granhuggardagen - glögg, kaffe, skumtomtar
falukorv och ett underbart väder!
Inget man vill missa - Det är just idag som vi börjar spela
julmusik! MER JUL med Adolfsson & Falk

Bjällerklang! Rogga har hittat den perfekta granen!


Ja, det här har vi roat oss med den sista tiden - men det finns fler bilder så det kommer nog en salig röra en annan dag med ögonblick ur verkligheten!

Inga kommentarer: